Wie we zijn en onze contactpersoon
Wij zijn Catalynt Transnational Development BV, een bedrijf dat coachingdiensten aanbiedt. De wettelijke naam van ons bedrijf is Catalynt Transnational Development BV. Dit bedrijf is bij de Kamer van Koophandel geregistreerd onder nummer 10146670. Ons website-adres is: https://www.catalynt.nl. Contactpersoon is Frans Lambi, die u kunt bereiken op +31(0)653554882.
We verzamelen persoonsgegevens met de volgende doelen
Het kunnen voldoen aan de geldende wet- en regelgeving, het kunnen verrichten van marktonderzoek, het kunnen aanbieden en leveren van coachingdiensten, het kunnen verwerven van diensten en producten, het kunnen afsluiten van overeenkomsten, het kunnen factureren, het kunnen betalen en kunnen ontvangen van betalingen, het kunnen voeren van een boekhouding, het kunnen opbouwen en onderhouden van een relatienetwerk, het kunnen voeren van personeelsbeheer alsmede het kunnen informeren van belanghebbenden over onze dienstverlening en activiteiten.
Welke persoonsgegevens door ons worden verzameld via onze website en waarom
Commentaren
Indien bezoekers van onze website commentaren achterlaten verzamelen wij de gegevens die op het commentaar-formulier vermeld staan. Tevens verzamelen wij het gebruikte IP-adres en de “browser user agent string” om eventuele spam te detecteren via een geautomatiseerde spamdetectieservice.
Er kan een geanonimiseerde reeks (van tekens) worden gemaakt op basis van uw e-mailadres (ook wel een hash genoemd) aan de Gravatar-service worden verstrekt indien u deze gebruikt. Het privacybeleid van de Gravatar-service is hier beschikbaar: https://automattic.com/privacy/. Na goedkeuring van uw reactie is uw profielfoto publiekelijk zichtbaar in de context van uw reactie.
Media
Als u afbeeldingen naar onze website uploadt, vermijd dan het uploaden van afbeeldingen met ingesloten locatiegegevens (EXIF GPS). Bezoekers van de website kunnen eventuele locatiegegevens downloaden en extraheren uit afbeeldingen op de website.
Contactformulieren
Wanneer u contact met ons opneemt, verzamelen wij uw naam, e-mailadres, het betreffende onderwerp, het bijbehorende bericht en/of de gemaakte keuze. Als u een afspraak inplant noteren wij de opgegeven datum en tijd. Eventueel opgegeven bedrijfsnaam, telefoonnummer, adres en woonplaats worden eveneens verzameld. Om u in staat te stellen online oriënterende gesprekken te boeken maken wij gebruik van de diensten van TidyCal. De privacy policy van Tidycal kunt u hier raadplegen. Al deze gegevens worden gebruikt om contact met u op te kunnen nemen, u te informeren en uw vragen te beantwoorden. Wij verspreiden deze gegevens niet aan derden.
Cookies
Als u een bericht achterlaat op onze site, kunt u ervoor kiezen om uw naam, e-mailadres en website in cookies op te slaan. Deze zijn bedoeld voor uw gemak, zodat u uw gegevens niet opnieuw hoeft in te vullen als u weer een reactie achterlaat. Deze cookies zijn 1 jaar lang geldig.
Als u een bericht/artikel bewerkt of publiceert, wordt er een extra cookie in uw browser opgeslagen. Deze cookie bevat geen persoonlijke gegevens en geeft eenvoudigweg de bericht-ID aan van het artikel dat u zojuist hebt bewerkt. Deze cookie is na een dag verlopen.
Ingesloten inhoud van andere websites
Artikelen op deze site kunnen ingesloten inhoud bevatten (bijvoorbeeld video’s, afbeeldingen, artikelen, enz.). Ingesloten inhoud van andere websites gedraagt zich exact hetzelfde alsof de bezoeker de andere website heeft bezocht. Deze websites kunnen gegevens over u verzamelen, cookies gebruiken, aanvullende tracking van derden insluiten en uw interactie met die ingesloten inhoud monitoren, inclusief het volgen van uw interactie met de ingesloten inhoud als u een account heeft en bent ingelogd op die website.
Welke persoonlijke gegevens door ons via mondelinge of schriftelijke communicatie, anders dan via onze website, worden verzameld en waarom
Het betreft de volgende gegevens: naam, titel, functie, bedrijfsnaam, zakelijke telefoonnummers, zakelijk adres, zakelijke vestigings-/woonplaats, zakelijk emailadres en eventueel aanvullende gegevens voor het onderhouden van de relatie. Deze gegevens kunnen worden uitgebreid met andere persoonsgegevens als gevolg van wettelijke en contractuele verplichtingen. Nadere toelichting voor organisaties, leveranciers en samenwerkingspartners wordt verderop in de betreffende rubrieken gegeven.
Met wie wij uw gegevens delen
Persoonsgegevens worden verstrekt aan overheidsinstellingen en daaraan gelieerde organen om aan wettelijke verplichtingen te kunnen voldoen.
Tevens worden persoonsgegevens verstrekt aan samenwerkingspartners die wij inschakelen bij het leveren van coachingdiensten aan onze klanten en aan een accountantskantoor dat de salarisverwerking voor ons verzorgt en ons adviseert op financieel en fiscaal terrein. Voor deze gevallen sluiten wij verwerkersovereenkomsten af.
Hoe lang wij uw gegevens bewaren
Wij houden ons aan de wettelijke bewaartermijnen. Voor persoonsgegevens, die moeten worden bewaard vanwege de fiscale wetgeving geldt een bewaartermijn van 7 jaar.
Voor wat betreft het bewaren van gegevens die we verzamelen via onze website geldt het volgende. Als u een reactie achterlaat, worden de reactie en de metagegevens ervan voor onbepaalde tijd bewaard. Dit doen we zodat eventuele vervolgreacties automatisch kunnen worden herkend en goedgekeurd in plaats van ze in een moderatiewachtrij te houden. Voor gebruikers die zich registreren op onze website (indien van toepassing), slaan we ook de persoonlijke gegevens op die zij verstrekken in hun gebruikersprofiel. Alle gebruikers kunnen hun persoonlijke gegevens op elk moment bekijken, bewerken of verwijderen (behalve dat ze hun gebruikersnaam niet kunnen wijzigen). Websitebeheerders kunnen die gegevens ook bekijken en bewerken.
In sommige gevallen vragen wij om toestemming
Bij het verzamelen van bijzondere persoonsgegevens wordt aan betrokkenen expliciet toestemming gevraagd, ofwel mondeling ofwel schriftelijk (al dan niet elektronisch).
Welke rechten u heeft over uw gegevens
U heeft het recht op inzage, rectificatie en verwijdering van uw gegevens, mits dit niet door de wet verboden is en mits dit niet indruist tegen reeds verkregen toestemmingen. Tevens heeft u het recht om de op u betrekking hebbende gegevens mee te nemen, eventueel met als doel deze te kunnen doorgeven aan een andere partij. Verder heeft u het recht bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens. Als uw persoonsgegevens met toestemming zijn verkregen, heeft u het recht om die toestemming in te trekken. Daarnaast heeft u het recht om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens.
In aanvulling hierop geldt nog het volgende voor wat betreft uw persoonsgegevens, die we verzamelen via onze website. Als u een account op deze site heeft of reacties heeft achtergelaten, kunt u ons verzoeken om een exportbestand te verstrekken met de persoonlijke gegevens die we over u bewaren, inclusief alle gegevens die u ons heeft verstrekt. U kunt ook verzoeken dat wij alle persoonlijke gegevens die wij over u bewaren, verwijderen. Dit omvat echter geen gegevens die we verplicht moeten bewaren in verband met administratieve, wettelijke of beveiligingsdoeleinden.
Hoe wij uw persoonsgegevens beveiligen
We doen er alles aan om passende organisatorische en technische maatregelen te nemen om persoonsgegevens te beveiligen tegen onrechtmatige verwerking en/of verlies. Zo worden elektronisch vastgelegde persoonsgegevens met behulp van onze IT-voorzieningen op versleutelde wijze opgeslagen. Verder wordt de toegang tot onze apparatuur beveiligd. Om veiligheidsredenen worden hier geen verdere details verstrekt.
Toelichting voor organisaties, die coachingdiensten bij ons afnemen
Persoonsgegevens van medewerkers van uw organisatie worden door onze onderneming alleen verwerkt om de volgende redenen:
– het weten wie bij uw organisatie de contactpersonen zijn, die betrokken zijn bij de inkoop van onze coachingdiensten. Het betreft degenen die in dit kader beslissen, adviseren en/of ondersteunen
– het weten met welke medewerkers en/of door uw organisatie ingehuurde of anderszins betrokken krachten wij kunnen communiceren om onze coachingdiensten bij/voor u daadwerkelijk te kunnen leveren
– het weten wie bij uw organisatie contactpersonen zijn in verband met het verwerken van onze facturen.
Doorgaans betreft het de volgende basisgegevens: naam, titel, functie, bedrijfsnaam, zakelijke telefoonnummers, zakelijk adres, zakelijke vestigings-/woonplaats, zakelijk emailadres en aanvullende gegevens voor het onderhouden van de relatie. Daarnaast bestaat de mogelijkheid dat wij extra persoonsgegevens verzamelen, die nodig zijn om een coachingopdracht van een organisatie te kunnen uitvoeren. Als dit aan de orde is zullen wij de organisatie daarover altijd eerst informeren en enkel indien van toepassing de vereiste toestemming(en) vragen, vooraleer met de dienstverlening zal worden begonnen.
Toelichting voor leveranciers
Persoonsgegevens van medewerkers van uw bedrijf worden door onze onderneming alleen verwerkt om de volgende redenen:
– het weten wie bij uw bedrijf de contactpersonen zijn, die betrokken zijn bij de verkoop van uw producten of diensten aan ons bedrijf. Het betreft degenen die in dit kader beslissen, adviseren en/of ondersteunen
– het weten wie bij uw bedrijf contactpersonen zijn in verband met het verwerken van uw facturen.
Doorgaans betreft het de volgende basisgegevens: naam, titel, functie, bedrijfsnaam, zakelijke telefoonnummers, zakelijk adres, zakelijke vestigings-/woonplaats, zakelijk emailadres en aanvullende gegevens voor het onderhouden van de relatie. In geval van uitbesteding van werkzaamheden aan financiële dienstverleners worden de daarvoor noodzakelijke persoonsgegevens verstrekt om de betreffende diensten te kunnen uitvoeren.
Toelichting voor samenwerkingspartners
Persoonsgegevens van medewerkers van uw bedrijf worden door onze onderneming alleen verwerkt om de volgende redenen:
– het weten wie bij uw bedrijf de contactpersonen zijn, die betrokken zijn bij de verkoop van uw producten of diensten aan ons bedrijf. Het betreft degenen die in dit kader beslissen, adviseren en/of ondersteunen
– het weten wie bij uw bedrijf contactpersonen zijn in verband met het verwerken van uw facturen.
Doorgaans betreft het de volgende basisgegevens: naam, titel, functie, bedrijfsnaam, zakelijke telefoonnummers, zakelijk adres, zakelijke vestigings-/woonplaats, zakelijk emailadres en aanvullende gegevens voor het onderhouden van de relatie. In geval van uitbesteding van werkzaamheden aan financiële dienstverleners worden de daarvoor noodzakelijke persoonsgegevens verstrekt om de betreffende diensten te kunnen uitvoeren.